Tuesday 22 October 2013

My sayang. 'Epi 1

Assalamualaikum.
Hai pretty viewers, thanks sudi lagi bersama dalam ruang cerita la sangat iza ni kan. Hehehe

First, eh kenapa tajuk tu macam very *love !

Second, eh..aku dengan siapa ?

* *  * *  * *

Nama Izza Asyma, umur around 23 - 25 years old. Look am very tua la sayang. :) So, my member semua ada yang baru melahirkan anak pertama dan ada yang baru menikah pada aidilfitri & aidiladha baru2 ni, dan ada juga yang bertunang. Masa tu la..

    ''iza...bila lagi ne ?''

Oh dear, haha no la ! Series belum bersedia untuk kearah yang dituntut oleh Allah s.w.t. In sha Allah dah tiba masanya saya declare dan dah bersedia so saya akan bagitau yer..jangan risau la sayang2 saya semua. Tak kan la saya nak old - girl kan ?  Haah ! 10 khemah saya dirikan. Opss macam ramai jer orang nak datang kenduri kawen aku nant ? +_+

    ''ada dak gi ne ?''

Adui. Aku selalu je kena soalan killer ! getusku di dalam hati. Actually, soalan macam ne memang golongan mak cik2 la yang bertanya. Al maklumlah depa punya teruna yang segak lagi bergaya. Dan yang paling penting sekali, soalan macam ne mostly orang kedah la tanya. Besa la nama pun orang kedah kata pun. -___- blurrr

Mestila...soalan yang wajar kot, umur macam ne..look i am cool je kan ? Memang depa tanya la guys. Tak cukup dengan itu, ada juga kot yang bagi angin sepoi2 bahasa macam ne :

   ''iza da tunang !''

What ? Hai angin mai kot area mana ne ?

   ''iza nak kenduri bulan 12 ne tak panggil pun kan..''

And what more ? Haah ! What ? ecece buat2 terkejut seket. Drama seket. :)

* *  * *  * *

Oh dear...no la ! Betul. Saya nak kawen dengan siapa ek ? Bagitau siapa. Amboi..amboi sedapnya mulut. Bergosip ek. Hampa ne ingat aku Fatin Liyana ka apa, FL tu tak pa la cantik kot.

Hai.....menghela nafas yang panjang. Its okay la my sayang. Have a nice day ahead ! :) In sha Allah, berkelapangan, saya sambung lagi story mory ne. View, Like, Comment. Thanks. Please being my sayang and support me ! Daaaa lambai tangan !

http://izabercerita.blogspot.com/ 

No comments :