Wednesday 23 October 2013

My Sayang. 'Epi 2


Assalamualaikum.
Hai pretty viewers, thanks sudi lagi bersama iza.

* *   * *  *   * *

Next, my episode is   ------

So, saya pun macam haah boringnya. Soalan yang sama, kahwin2 ! Haah..couple2 ! Haah. Boleh tak nak keluar dari lingkungan this topic. Oke, guys. Dengar sini, hidup ni kan..kita ada macam2 lagi tau yang kita nak kena buat and yang kita tak pernah buat lagi. So, go on.

Perkara yang membuatkan saya TERLUPA untuk bercinta bagai atau nak berkahwin bagai ialah saya cuba menyibukkan diri dengan rutin harian saya. "Waktu akan semakin berharga bila dijaga dengan baik,'' fr : Ibnul Jauzi. Penuhkan rutin dengan perkara yang boleh membantu masa depan kita, cari pengalaman dulu, masa single ni la nak 'over pun.

Saya punya fokus sangat tinggi dalam hidup saya, tinggi melangit. Eh tak apa tau, cita2 biar tinggi. Jangan berangan je ! Kalau berangan, apa pun -___-
tak dak


[ 1 ] Study never end.
[ 2 ] Public Figure.
[ 3 ] Business woman.
[ 4 ] Writer
[ 5 ] Lecturer
[6 ] Kindergarten

Haah banyaknya cita2 aku. hihi haah tu di antara la. Ada lagi, tapi hat ni dah la..ada lagi nak list tapi macam merapu seket so stop stop. :) Haah ! Mustahil kan saya nak lakukan atau realisasikan dalam umur yang agak dah lanjut ni. Okay, jadi segalanya bermula sekarang ! Jangan sebut boleh ka...urmm...no ! Kena cuba. Kena semangat. Okay ?

Haah. That why la saya tak kan sebut la couple2 or kahwen2 ni tau. Sebab banyak rutin lagi yang perlu saya fokus dan jadikan kenyataan. Study never end, sampai bila2 pun kena study. PF : ohhh..jadik public figure kat adik2 aku la. Hampa ne..ada pulak macam Aiman Azlan tu. Memang taak la. Aku ne sapa la. Haah ! Business woman, alaa saja nak kembangkan perniagaan baba tu. Writer : haaa, cita2 nak terbitkan novel. [berangan], next ;  Lecturer : alaa pensyarah je pun. hehe. Haaa kindergarten ! much love...nak jadi cikgu tadika. Wawee! :D


Cukuplah angan2ku, beranganku, lagi...hehe semua ada impian, cita2. So cer tulis. Mulakan sikit2. In sha Allah, wa man zara'a hasoda kan? Hasil tu akan diperolehi cuma lambat atau cepat.

Okay, takat ni la story untuk hari ne. In sha Allah maal salamah, wa ilal liqa', semoga berjumpa lagi dalam ruangan My sayang, Epi 3. Daadaa ! :)

No comments :