Friday 28 June 2013

Habit baru. 'hihihi

Assalamualaikum w.b.t semua.

* * * Alhamdulillah, sempat juga buat entri baru. Memang dah rindu sangat nak potpet2 kat blog ne. Hadoi.  Tapi, tu la...sekarang minggu exam la. Ha, tidur tak cukup..makan tak sempat tapi tidur terlebih pulak !
hihihi [ ketawa sopan sikit ] 

Oke. Sedang orang lain sibuk mentelaah buku, kitab2 arab tu ha..sibuk la saya duk buat habit baru satu ni. Bukan apa, nak release la katakan. In the end, esok pergi exam saya hantar soalan balik. kahkahkah

Huuuh ! Close topic tentang EXAM

Haaa, habit apa tu ? Haaa...siapa nak tahu angkat tangan ! Eleh..tak angkat tangan pun nak tahu jugak kan ? kan ? Oke oke. Ni la habit baru saya. Ha, tu bawah tu..benda2 bagai tu !

Nak jadik designer lettew hehehe [ buat kersang main hentam jek ]


* * First, u beli jek dekat kedai pin..corak kersang bagai.
* * Second, gam kan macam tu.



* * Last sekali...nah ! Siap ! Yayy :)



Ya tuan2, dan puan2. Maka terciptalah habit baru saya, buat kersang. Tak payah nak beli2 dah, boleh buat corak idaman gitu. :) Ha, try la ! Tapi, pastikan bukan minggu2 exam Oke. Jangan tiru aksi saya yang blurr ni. Orang sibuk exam, saya pula sibuk benda bagai ni ! ekeke :) Peace hehe

So, last but not least...thanks viewer sudi luangkan masa dengan izabercerita. Jangan lupa like, comment ~ tau ! In sha Allah, kita bertemu lagi dalam entri seterusnya dengan izin Allah jualah. 

Sekian, tadaaa ! Lambai tangan, lambai tangan ! :D

No comments :